Sanne Dollerup

Kundetypeekspert

Sanne Dollerup er en dansk erhvervsforsker, ekstern lektor og medstifter af Institut for Kundetyper. Hun har en kandidatgrad i kommunikation og har skrevet sin ph.d.-afhandling om Emotionelle Kundetyper® efter at have drevet sit eget reklamebureau.

Siden 2014 har Sanne sammen med Jannie Ilum Gade udviklet og varemærkeregistreret segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper®. De har opbygget Kundetypeuddannelsen, som uddanner marketing- og salgsprofessionelle i at anvende metoden.

Sanne Dollerup er en efterspurgt oplægsholder og underviser, der ofte optræder i podcasts og konferencer, hvor hun deler sin viden om kundesegmentering og emotionelle beslutningsprocesser i markedsføring og salg

Lokation

Havnegade 18,

6700 Esbjerg

Kontakt

kontakt@sentury.dk

+45 22 71 71 41

Copyright 2025 @MasterySummit, All Rights Reserved

Lokation

Havnegade 18,

6700 Esbjerg

Kontakt

kontakt@sentury.dk

+45 22 71 71 41

Copyright 2025 @MasterySummit, All Rights Reserved

Lokation

Havnegade 18,

6700 Esbjerg

Kontakt

kontakt@sentury.dk

+45 22 71 71 41

Copyright 2025 @MasterySummit, All Rights Reserved